- 29 juli 2025
- | Bron: PMG
Lynk & Co viert vernieuwde 01 met ‘Wonder. Full'
Lynk & Co lanceert de Europese campagne ‘Wonder. Full.’ ter ere van de vernieuwde Lynk & Co 01. De auto, ontworpen op basis van community-feedback, zit vol nieuwe features en wordt geprezen als de ideale co-piloot voor avontuurlijke ritten. De campagne, geleid door de hero-film ‘Let’s Get on 01’, toont een gezin dat een gewone rit omtovert tot een spontaan stadsfeest. Met een panoramisch zonnedak, 360° camera’s en sfeerverlichting biedt de 01 veel comfort voor een toegankelijke prijs. De slogan “Wonder. Full.” benadrukt het eigenzinnige karakter van Lynk & Co en maakt komaf met clichés van lege wegen.
Gratis dit artikel lezen?
Registreer en word gratis online abonnee
Ben je al abonnee?
Meld je aan en krijg toegang tot de website
Door te registreren ontvangt u de newsletter. De newsletter kan u te allen tijde en zonder verdere formaliteiten opzeggen. Wij garanderen u dat uw e-mailadres en andere persoonlijke gegevens nooit aan derden worden doorgegeven en enkel gebruikt worden voor het versturen van de newsletter.
Door u in te schrijven, gaat u akkoord met De privacyvoorwaarden.