Lynk & Co viert vernieuwde 01 met ‘Wonder. Full'

Lynk & Co viert vernieuwde 01 met ‘Wonder. Full'  

Lynk & Co lanceert de Europese campagne ‘Wonder. Full.’ ter ere van de vernieuwde Lynk & Co 01. De auto, ontworpen op basis van community-feedback, zit vol nieuwe features en wordt geprezen als de ideale co-piloot voor avontuurlijke ritten. De campagne, geleid door de hero-film ‘Let’s Get on 01’, toont een gezin dat een gewone rit omtovert tot een spontaan stadsfeest. Met een panoramisch zonnedak, 360° camera’s en sfeerverlichting biedt de 01 veel comfort voor een toegankelijke prijs. De slogan “Wonder. Full.” benadrukt het eigenzinnige karakter van Lynk & Co en maakt komaf met clichés van lege wegen.

 

Kleurenschema
Aantal tegels per rij
Beeldverhouding
Weergave
Hoeken afronden
0

Welkom bij NPT 

NPT maakt gebruik van cookies om uw gebruikservaring te optimaliseren en te personaliseren. Door gebruik te maken van deze website gaat u akkoord met Het privacy- en cookiebeleid.